… brăduţul cu beculeţe multicolore instalate în faţa casei profesorului Kirschbaum – beculeţe care sclipeau vesele de la Crăciun până la Paşti, în vreme ce profesorul îşi scria epigramele…

… porticul ad-hoc făcut de-a dreptul printr-o casă despicată cu buldozerul şi căreia i se cruţase doar acoperişul, prin care treceam din cartierul meu spre centrul Făgetului ca printr-o poartă Brandenburg neaoşă (azi porticul nu mai există, în locul lui e primăria şi un pasaj modern de beton)…

… blocul liniştit, umbrit de brazi, de lângă fosta cofetărie, unde o meditam la engleză pe Mari, colega mea cu şolduri şi sâni uriaşi, cu păr negru-smoală şi lung, singura femeie care m-a terorizat vreodată iubindu-mă…

… în Timişoara, plimbările de pe Simion Bărnuţiu prin Badea Cârţan, Piaţa Traian, catedrala catolică, malul Begăi până în centru, Papillon, Baccardi Black + cola + Baccardi Black + cola + Baccardi Black + cola +…

… planta cărnoasă din dormitor, copăcelul din sufrageria de lângă Pădurea Verde, somnul de după-amiază în zilele de vară din anul I, când C. ieşea mereu de la baie cu un prosop prea scurt strâns pe trup şi-mi cerea o ţigară pe care o pufăia nevinovată, minunându-se cum de bucata de bumbac nu-i acoperea nimic esenţial, înţelegi…

… cartea Noapte cu haşiş şi opiu de nuştiucine, pe care mi-am luat-o de la un tarabagiu, beat fiind (pentru prima si singura dată în amiaza mare) după o escapadă cu Adi Mircea la birtul Amigo, o bombă drăguţă unde beai bere întins pe iarbă, uitându-te după studentele ce zoreau la cursuri (Amigo a fost dărâmat din motive de proximitate universitară incompatibilă)…

