Etichete

, ,


Nu eu. Ci Brightie, a cărei parte luminoasă  tocmai ce aniversă doi ani blogosferici, vreme în care i-au ieşit dințişorii şi  ne-a bucurat/intrigat/enervat/încăldurat cu toate cele ce-i bântuiră prin căpşorul năltuț frumuşel şi răpide lovitoriu de calorifer înghețat, tocuri de porți ferecate şi geamuri obtuze  încă din fragedă pruncie.

Doresc pe această cale să îi fac reclamă nesimțită (şi inutilă, fiindcă din cei o douăzeci de inşi care mă vizitează pe mine zilnic, două’ş’cinci or fo’ înainte şi pe la Brightie) blogului părții luminoase care fotonizează blogosfera şi – mai abitir – propria-mi existență.

LA MULTI ANI BRIGHTIE!

PS: Dacă doriți să revedeți momentele culminante ale panterei roz sub acoperire:

–         Când a zis ea hello la lume, amu’ doi ani şi patru zile;

–         Cum fu la donarea de sânge şi de ce tre’ să mergeți şi voi;

–         Placerile subtile ale voluntariatului eco;

        Articolul care a băgat Vel Pitar în criză (de nervi) cel puțin. Huo, corporațiilor!

-Psihopupu şi atât;

-Ce face licența cu omu’

-Poze brightiene făcute, cred, cu un aparat cu film, de colecție (he-he-he). Astea, pozele,  le-am spicuit la nimereală (!) fincă ‘juma de blog e despre poze, țineți-vă bine că ne luăm aparat mijto şi atunci s-o vedeți pe bebița!

-Poşta Română făcută muci;

-Jurnal de Sighişoara;

-Când a vrut Brightie să renunțe la blog, şi EU, NU numai EU, dar totusi mai ales EU am fost ăla care a convins-o să nu!

……….şi  o grămadă de  alte lucruri faine, despre lucrurile faine pe care trebuie să le vezi/simți/trăieşti a la Brightie.

Surf plăcut şi sper să mă pot lăuda cu blogul părții mele luminoase şi când o fi să facă majoratul!

