Etichete

, ,


Beggar_Woman_by_Blue__ZCersetorul schiop care impinge un carucior in slow motion in fiecare dimineata pe deasupra Pasajului Lujerului, imi spune mereu “Bogdaproste, saru’mana, o sa-ti dea Dumnezeu sanatate si fericire”, de fiecare data cand ii dau o bancnota, o merdenea, sau o banana. Nu-mi ureaza “sa imi dea Dumnezeu” una-alta, imi prezice, cu o siguranta initiatica viitorul: “O sa-ti dea…”.
Uneori, cand esti mai la fundul sacului ca niciodata, pana si forma asta falsa (pentru ca e platita) de recunostinta si de anticipare a lucrurilor bune care ti se intorc, fiindca asa-i principiul vaselor comunicante in facerea de bine, e suficienta ca sa te tina pe o imaginara linie de plutire. Mi-am cumparat si pentru azi niste ganduri bune de la un batran sarman pe care-l asociez, nu stiu de ce (poate datorita mustatii si palariei) cu saracul tata.
Poza de mai sus n-are legatura concreta cu situatia descrisa mai sus. Nu stiu cum, dar cersetorii – tocmai fiindca-s atat de vulnerabili si de expusi, sunt ultimii la care m-as incumeta sa le bag blitzul in ochi.
Sursa foto: http://blue–z.deviantart.com/

